2. Kullanıcı Adınıza ve Profilinize Vakit Ayırın İşletmenizin kullanıcı adı ve profili üzerinde biraz zaman ve dikkat harcamadan bir Twitter profili başlatmayın. Bu adım, markanızı istediğiniz şekilde oluşturmanın yanı sıra güven oluşturacak ve aramalardaki sonuçları iyileştirecektir. Kullanıcı adınız, işletmenizin adı kadar basit olabilir, ancak seçtiğiniz adın, insanların işletmenizi hatırlamasına yardımcı olması gerekir. Diğer bir husus, şirketinizin büyüklüğüne ve hedeflerinize bağlı olarak yalnızca bir Twitter hesabı mı yoksa birden fazla hesap mı istediğinizdir. Birbirinden farklı hesapları bir araya getirmek isteyebilirsiniz veya şirketinizin farklı hedeflere sahip farklı şubeleri varsa, birden fazla hesap isteyebilirsiniz.