Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabilinden terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan içtimai ağlara ve dizfevkü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinim ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Muvaffakiyetlı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı sarhoş olmak kucakin en geniş kullanılan dijital pazarlama kanallarının tafsilatlı meşruhatını horda bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en külüstür ve en âlâ aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli alıcı yolculuğu kontak noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak kucakin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, alıcı saksıarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine angajmanlar ve teknik özetler evet da iş özetleri karşı fen kucakerebilir. E-postalarınızın takkadak silinmek yerine açılmasını ve okunmasını peylemek kucakin şayan sunmak nazik ögönen taşır. Kişiye özel kucakerik ve bağ çekici teklifler iştirakı bırakmak dair çok işe yarar. E-posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve bağ çekici olmalıdır. Bununla baş başa çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek ortada bir abra bina etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en meşakkatlilü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Zevküsefa ve araştırı kucakin video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka üstelikındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını fazlalıkrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C kucakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Videoteyp kırışmak, içeriğinizi elan fazla insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabilinden üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları kanallarınızda tanılamatmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşdamızlık özendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu bağ çekici şekilde sunmak çok önemli. Sosyal medyada pazarlama Sosyal iletişim araçları, belli başlı bir gaye kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız ilgilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Facebook hala dünyanın en heybetli içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B alıcıları ortada hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri ortada inanılmaz popülerdir. LinkedIn ise satın derç döngüsünün erken aşamalarında B2B alıcıları ile ilgilantı bina etmek kucakin harika bir yer. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı kucakerik türlerine malik olsa da tümü oldukça video/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle kucakerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden ne saçıştırmak istediğinizi her zaman boşluk önünde bulundurun ve buna için yapılanma gestaltn. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği kucakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde anlamak kucakin dijital pazarlama taktiklerini kalıcı uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten elan fazla çalışkan kullanıcıevet malik. Endamsız mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin yanında kesik ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Fakat içtimai medyada olduğu kabilinden mesajlar kesik ve öz olursa ruhlu hale gelir. Pazarlama ekipleri, salt metanetli kucakaziz kesik ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif kucakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanılamar. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar bağ çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, içeriğiniz gaye kitlenizin yalnızç ve bağ düzı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme kucakin şayan sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, fen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital sefer kartları kabilinden kucakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm kucakeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Sonunda, arama neticelerinda elan koca sıralarda ve elan kesif görülür, içeriğinize yoğunluk arkaışı esenlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna sadıkdır. Web içeriğinizde âlâ fasılaştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve elan fazla sözcükten oluşan ifadeler) giymek SEO’nuzu elan âlâ hale getirir, yoğunluk ve dönüştürme dair elan koca neticelar esenlar. Koca itibarlı üçüncü cihet sayfalardan organik angajmanlar almak da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda belli başlı bir angajmanya mevrut her tıklama kucakin ödeme gestaltlır. Arama motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin kucakerik rahatışlarında sahnelenir. Arama motoru pazarlama (SEM), heybetli etki yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve ilgilantı göstermesi kucakin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, alelumum potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk kontak noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm dijital varlıkları tutarlı marka çtuzakışmasıyla tanılamatabilir. üste web sitenizi arama motorlarıyla elan uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme tenasüpını (elan fazla tıklama, kaydolma, vb.) fazlalıkrmalıdır.