Aslında, web siteniz Google’ın birinci sayfasında – tercihen en iyi 5 sonuçta – gösterildiğinde, aylık SEO yatırımınız biraz düşebilir veya rekabete bağlı olarak SEO için ödeme yapmayı tamamen bırakabilirsiniz. Çevrimiçi reklamcılıkta – herhangi bir çevrimiçi reklamcılıkta durum asla böyle değildir. PPC ile, ne kadar çok tıklama alırsanız, o kadar çok ödersiniz ve bundan başka yolu yoktur. SEO Yapın, Eğer… Hem SEO hem de PPC Yapın! Hem SEO hem de PPC’nin artıları ve eksileri vardır, ancak uzman SEO danışmanımız genellikle yeterli bir bütçeniz olması koşuluyla her ikisini de yapmanızı önerir. Bu yaklaşımın birkaç temel faydası vardır: ✔ Satış alma şansınızı artırırsınız. Birisi reklamınızı tıklamazsa, organik sonuçlarda web sitenizi tıklayabilir ve bunun tersi de geçerlidir. ✔