SEO’nun sonuçları göstermesi için birkaç ay bekleyemiyorsanız, pazarlama ve reklam bütçenizle yapabileceğiniz bir sonraki en iyi şey, onu PPC reklamcılığına koymaktır. Ancak o zaman sosyal medyayı, çevrimiçi itibar yönetimini, premium dizinlerde listelemeyi ve diğer seçenekleri göz önünde bulundurabilirsiniz. ✔ Ürününüzü veya Hizmetinizi Test Etmek İstiyorsanız PPC, satın almaya hazır kişileri kendine çektiğinden, sunmak istediğiniz yeni bir ürünü veya hizmeti test etmenin harika bir yoludur. Aldığınız siparişlerde teslimat yapamasanız bile bu tür testleri gerçekleştirebilirsiniz: müşterilerinizden özür dileyebilir, onlara bir teşvik sunabilir ve paralarını iade edebilirsiniz, ancak artık bu yeni makineyi sizin için almanın buna değip değmeyeceğini biliyorsunuz.