Çalışma tarzlarından bir şey öğrenebilir misin? Kendi kampanyanızı optimize etmek için hangi stratejilerin işe yaradığını analiz edin. Her Şeyi İzle. Analytics, SEO kampanya yönetiminizin merkezinde olmalıdır. Performansınızı ölçmüyorsanız, pazarlamanızın işe yarayıp yaramadığından emin olamazsınız. Anahtar kelimelerin sıralaması, gelen bağlantılar, etki alanı yetkisi, sayfa sıralaması, cihaz trafiği ve dönüşümler dahil olmak üzere izlemeye değer birçok ölçüm vardır. SEO ve pazarlama çabalarınızın işe yarayıp yaramadığını belirlemek için oluşturduğunuz raporları kullanın. Çabalarınızda sabırlı ve tutarlı olun. SEO dünyasında kısayol olmadığını unutmayın. Sonuç. SEO kuralları sürekli olarak gelişmektedir, ancak kesin olan bir şey kalır, anahtar kelimeleriniz için SERPS’in en üstünde sıralama, kuruluşunuz üzerinde olumlu bir etkiye sahip olabilir.