Sütunlar halinde düzenlenebilirler (3 veya 4 arasında) veya daha fazla sayıda referans arasında geçiş yapan bir kaydırıcı kullanabilirsiniz. Gösterilecek referansınız yoksa endişelenmeyin. Bunları dışarıda bırakabilirsiniz, ancak sitenize eklenebilmeleri için müşterilerinizden referanslar toplamak için bir süreç oluşturmanızı öneririm. Biz konu üzerindeyken, çoğu kişi bir “Referanslar” sayfası eklemeyi tercih ediyor. Bir referans sayfasının belirli bir ürün veya hizmeti hedef almamasını önermiyorum. Daha iyi bir yaklaşım, seçilen referansları, referansların bahsettiği içeriğe göre sitenize dağıtmaktır. Tamamen ayrı bir sayfadan daha etkilidir. Son Blog Yazıları Ana sayfada en son üç veya dört blog gönderisini görüntülemek yalnızca güvenilirlik katmakla kalmaz, aynı zamanda sizi ziyaretçileriniz için bir kaynak olarak konumlandırır. Blog yazılarınız yazılmışsa Aklınızda bir strateji ile, yararlı bilgiler paylaşarak ziyaretçilerinizi size sevdireceksiniz. Hizmetler Son olarak, ürünleriniz veya hizmetleriniz ana sayfanızda listelenmelidir.